8 اشتباه رایج در اسباب کشی

8 اشتباه رایج در اسباب کشی

جابه جایی اثاثیه و باربری از جمله فعالیت های تخصصی و نیازمند تجربه می باشد گاهی اشتباهات در اسباب کشی و باربری سبب اتلاف وقت و آسیب دیدن وسایل می شود. از بین اشتباهات در اسباب کشی و باربری می توان به سپردن کار به افراد ناشی، چک نکردن بیمه، عدم بسته بندی مناسب وسایل و ... اشاره کرد. عدم برچسب زدن جعبه ها و جابه جایی در فصل شلوغی از دیگر اشتباهات در باربری می باشد. برای جلوگیری از رخ دادن اشتباهات در اثاث کشی باید در انتخاب باربری دقت عمل  داشته باشید. یکی از شرکت های معتبر در حمل  و جابجایی اثاثیه منزل می توان به شرکت آفتاب بار اشاره کرد. از بزرگترین مزیت های شرکت باربری آفتاب بار می توان به شعبات باربری در نقاط مختلف تهران اشاره کرد. برای مثال اگر قصد جابجایی در شمال تهران را  دارید باربری شمال تهران از مجموعه باربری آفتاب بار انتخاب مناسبی برای شماست. 

اشتباهات رایج در اسباب کشی و باربری

برخی فکر می کنند باربری و اسباب کشی کاری ساده و راحت است. در حالی که اسباب کشی و باربری اگر به صورت استاندارد و اصولی انجام نگیرد منجر به اتلاف وقت می شود. از طرف دیگر در اسباب کشی غیر اصولی احتمال آسیب دیدن یا از بین رفتن وسایل و بار وجود دارد. با کسب اطلاع در مورد اشتباهاتی که ممکن هست در زمان اسباب کشی رخ دهد می توان نسبت به اسباب کشی و باربری استاندارد اقدام نمود. با انتخاب باربری شمال تهران اشتباهات خود را به حداقل برسانید.

 

شرکت باربری آفتاب بار

1- سپردن کار به افراد ناشی

از آنجا که کار باربری و اسباب کشی نیاز به تخصص و تجربه دارد در این خصوص باید از افراد کارآزموده و شرکت های معتبر بهره گرفت. در موارد متعدد پیش می آید که صاحبان بار به دلیل عدم اطلاع کافی و سپردن کار به افراد ناشی متضرر شده اند. از این رو باید قبل از اقدام به اسباب کشی و باربری نسبت به انتخاب شرکت های باربری معتبر اقدام نمود.

2- عدم اطلاع در مورد میزان وسایل به اتوبار

یکی از اشتباهات در اسباب کشی و باربری عدم ارائه اطلاعات صحیح در مورد میزان بار به اتوبار می باشد. برخی افراد گمان می کنند با کمتر نشان دادن وسایل هزینه حمل و نقل آنها کاهش می یابد. از مشکلاتی که در این موارد پیش می آید می توان به عدم انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای اسباب کشی و باربری اشاره کرد. در این صورت هم هزینه های جانبی افزایش می یابد و هم سبب اتلاف وقت می گردد.

3- چک نکردن بیمه باربری

از اتفاقاتی که در هنگام باربری و اسباب کشی امکان وقوع دارد آسیب دیدن وسایل هنگام بسته بندی و حمل و نقل می باشد. از این رو اتوبار ها و شرکت های حمل و نقل انواع بار و وسایل اسباب کشی را در مراحل مختلف حمل و نقل بیمه می نمایند. یکی از اشتباهاتی که صاحبان کالا انجام می دهند عدم توجه به بیمه نمودن بار می باشد. بیمه کردن وسایل و بار مخصوصا برای وسایل گران قیمت و ارزشمند اهمیت زیادی دارد.

4- در اختیار گذاشتن وسایل قیمتی به باربری

از دیگر اشتباهات در اسباب کشی و باربری در اختیار گذاشتن وسایل و اشیاء قیمتی به پرسنل باربری می باشد. هر چقدر هم که افراد به پرسنل باربری اعتماد داشته و به نحوه عملکرد و درست کاری آنها مطمئن باشند باید اشیاء قیمتی را نزد خود نگه دارند. چون ممکن است در میان شلوغی های اسباب کشی طلا و جواهرات جابه جا شده یا گم شود.

 

باربری شمال تهران

5- اشتباه در جابه جایی و انتقال وسایل و جعبه ها

در هنگام جابه جایی انواع بار باید اصول ایمنی را رعایت کرد. اشتباهات در جابه جایی انواع بار در هنگام اسباب کشی و باربری احتمال آسیب دیدن را بالا می برد. بخش قابل توجهی از اسباب و اثاثیه سنگین بوده و جابه جایی آن آسیب جدی به ستون فقرات وارد می کند. بنابراین بهترین راهکار سپردن کار جابجایی و حمل و نقل وسایل به متخصصین در این حوزه می باشد. جابجایی و حمل و نقل انواع استاندارد بار مخصوصا در مورد وسایل شکستنی و حساس اهمیت زیادی دارد.

6- تهیه کارتن های جدید و نو

یکی از اشتباهات در اسباب کشی و باربری صرف هزینه بالا برای خرید و تهیه کارتن و جعبه های نو برای بسته بندی می باشد. برخی از صاحبان برای بسته بندی اثاثیه منزل و انواع بار اقدام به تهیه کارتن ها و وسایل بسته بندی نو می نمایند. در هر حال می توان با استفاده از کارتن های سالم و قدیمی در هزینه های مربوط به اسباب کشی و باربری صرفه جویی نمود.

7- عدم دسته بندی وسایل هنگام بسته بندی

بی نظمی در هنگام بسته بندی وسایل و بار از اشتباهات در اسباب کشی و باربری است که باعث سردرگمی افراد هنگام چینش وسایل می شود. بی نظمی و بی برنامگی در زمان بسته بندی وسایل و اثاثیه موجب اتلاف وقت در هنگام چینش دوباره آنها خواهد شد. از این رو بهتر است وسایل به صورت جداگانه دسته بندی و سپس بسته بندی شوند.
عدم بسته بندی مناسب از اشتباهات در اسباب کشی و باربری

از دیگر اشتباهات رایج در اسباب کشی و باربری عدم بسته بندی مناسب وسایل می باشد که ممکن است سبب آسیب رساندن به اثاثیه و بار گردد. برای بست بندی وسایل حساس باید از تجهیزات نگهدارنده مانند فیبر، روزنامه باطله و ... بهره گرفت. از طرف دیگر بهترین کار در هنگام بسته بندی وسایل قرار دادن وسایل سنگین در جعبه های کوچک می باشد. وسایل سبک را نیز می توان در جعبه های بزرگ قرار داد تا حمل آن آسان تر شود.

8- قرار ندادن برچسب بر روی جعبه ها

در بین اشتباهات در اسباب کشی و باربری می توان به عدم برچسب زدن وسایل اشاره نمود. در حالی که با برچسب زدن بر روی جعبه ها پرسنل متوجه محتوای درون جعبه شده و احتیاط لازم را به عمل می آورند. از طرف دیگر با برچسب زدن می توان محل قرار دادن وسایل را در هنگام اسباب کشی تعیین نمود. در این صورت هنگام جابجایی وسایل و اثاثیه در مکان مناسب خود قرار می گیرد. شرکت باربری شمال تهران با کادری مجرب، مدیریتی قوی و خدمات 24 ساعته به تمامی نقاط ایران توانسته است رضایت مشریان خود را جلب کند.

از دیگر اشتباهاتی که در اسباب کشی و باربری صورت می گیرد جابه جایی وسایل در هنگام فصل شلوغی اسباب کشی می باشد. عدم کسب اطلاعات لازم در زمینه هزینه بسته بندی و جابجایی وسایل از دیگر اشتباهاتی است که افراد در هنگام اسباب کشی و باربری انجام می دهند. عدم آماده سازی مکان مورد نظر جهت جابه جایی وسایل سبب شلوغی و سردرگمی فرد می شود.

برای اطلاع از نحوه رزرو اینجا کلیک کنید یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

خط شبانه روزی : ۸۸۰۶۰۰۰۲
مدیریت : ۵۰۹۶ ۶۳۰ ۰۹۱۲

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱