بهترین زمان اثاث کشی

بهترین زمان اثاث کشی

آشنایی داشتن با بهترین زمان اثاث کشی سبب خواهد شد تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری اقدام به اثاث کشی نمایید. روزهای هفته و همچنین ساعات روزانه می توانند تعیین کننده بهترین زمان برای اثاث کشی باشند و به همین دلیل باید تمامی جوانب را قبل از اثاث کشی در نظر بگیرید. باربری آفتاب بار در تمامی فصول سال با ارائه بهترین خدمات در تمامی نقاط تهران آماده ارائه خدمات است. اگر در نواحی شمال تهران زندگی می کنید باربری شمال تهران از مجموعه آفتاب بار در خدمت شماست.

بهترین زمان اثاث کشی

اثاث کشی یکی از اعمالی است که بسیاری با آن سر و کله می زنند و این اتفاق ممکن است به دفعات مکرر برای یک خانواده اتفاق بیفتد. به ویژه امروزه به دلیل اینکه بسیاری از خانواده ها در خانه های اجاره ای زندگی می کنند به صورت اجبار، باید هر چند وقت یکبار اقدام به اثاث کشی نمایند و به همین دلیل آشنایی داشتن با بهترین زمان اثاث کشی می تواند برای همگان مفید باشد و در این صورت می توانید یک اثاث کشی ساده را تجربه کنید. بی شک بهترین زمان اثاث کشی زمانی است که خیابان ها خلوت تر از همیشه باشند و به همین دلیل اثاث کشی در مناسبت ها و همچنین مواقعی که خیابان ها خلوت تر به نظر می آیند می تواند مناسب ترین انتخاب باشد. لازم به ذکر است که شب ها موقع خوبی برای اثاث کشی نیستند چرا که اوقات شب، زمان استراحت تمامی مردم می باشد که با اثاث کشی در این موقع سبب آزار و اذیت دیگران خواهید شد. روزهای هفته نیز می توانند تعیین کننده بهترین زمان اثاث کشی باشند چرا که برخی روزها شهر شلوغ تر و در برخی مواقع خلوت تر خواهد بود. برای تعیین زمان مناسب حمل و جابجایی می توانید با مدیریت باربری شمال تهران یا آفتاب بار صحبت کنید.

بهترین زمان برای اثاث کشی در انواع شهرها

توجه داشته باشید که شهرهای مختلف ممکن است زمان های متفاوتی نسبت به یکدیگر برای اثاث کشی داشته باشند چرا که میزان شلوغی در شهرها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. بی شک شهرهای بزرگتر شلوغ تر از شهرستان ها خواهند بود برای مثال: در شهر تهران شاهد شلوغی بیشتری در تمامی اوقات روز هستیم و به همین دلیل باید در انتخاب بهترین زمان اثاث کشی در این شهر دقت بیشتری داشته باشید تا با مشکلی مواجه نشوید. در شهرستان ها و شهرهای کوچک به دلیل اینکه خلوت تر هستند، اثاث کشی ساده تری را تجربه خواهید کرد و می توانید در مدت کوتاهی اقدام به اثاث کشی نمایید. توجه کردن به وضعیت شهرها نیز می تواند حائز اهمیت باشد چرا که در برخی از شهرها ممکن است وضعیت راه ها و همچنین شلوغی در برخی ساعات با یکدیگر متفاوت باشد. توجه نمودن به موقعیت مکانی منزل نیز امری ضروری خواهد بود زیرا خانه هایی که در حاشیه شهر قرار دارند اثاث کشی ساده تری نسبت به خانه های مرکز شهر خواهند داشت.

حمل اثاثیه باربری شمال تهران

 

بهترین زمان اثاث کشی از نظر روزهای هفته

روزهای هفته می توانند بیشترین تاثیر را در انتخاب بهترین زمان اثاث کشی داشته باشند، به همین دلیل باید حتما در صورت نیاز به اثاث کشی به روزهای هفته دقت داشته باشید. در حالت کلی باید بدانید که روزهای شنبه معمولا در تمامی شهرهای کشور شلوغ تر خواهد بود چرا که ابن روز زمان آغاز فعالیت های اداری کشور بوده و به همین دلیل شهر شلوغ تر از سایر روزها خواهد بود و به همین دلیل بهتر است که این روز را برای اثاث کشی انتخاب نکنید. روز یکشنبه شهر مقداری خلوت تر از روز اول هفته خواهد بود و به همین دلیل در این روز می توانید راحت تر از روز اول هفته اقدام به اثاث کشی نمایید. روزهای وسط هفته نیز خلوت تر خواهند بود اما در انتخاب ساعت اثاث کشی باید نهایت دقت خود را بکار گیرید چرا که برخی ساعات شلوغ تر و برخی خلوت تر خواهند بود. روزهای آخر هفته معمولا مردمان شهرها به گشت و گذار می پردازند و در روز جمعه شهر خلوت تر از سایر روزها خواهد بود و به همین دلیل می توانید در زمان کوتاه تری اقدام به اثاث کشی کنید. توجه داشته باشید که جمعه بهترین زمان اثاث کشی خواهد بود.

بهترین زمان اثاث کشی از نظر آب و هوا

همانطور که می دانید وضعیت آب و هوا می تواند بر بهترین زمان اثاث کشی تاثیر داشته باشد. بی شک در روزهایی که شرایط آب و هوایی مناسب است ساده تر می توانید اقدام به اثاث کشی نمایید. به همین دلیل است که فصل های سال می توانند تعیین کننده بهترین زمان اثاث کشی باشند چرا که در فصل های مختلف شاهد آب و هوای مختلفی در هر یک از شهرها خواهیم بود و به همین دلیل است که باید حتما در اثاث کشی به شرایط آب و هوایی نیز دقت داشته باشید. اسباب کشی در روزهای بارانی به هیچ وجه توصیه نمی شود و به همین دلیل نباید به هیچ وجه روزهای با بارش را برای اثاث کشی انتخاب نمایید چرا که در این موقع امکان آسیب دیدن اثاثیه منزل شما نیز وجود خواهد داشت. اثاث کشی در روزهای بارانی همچنین لیز بودن خیابان ها را نیز خواهد داشت و به همین دلیل امکان تصادف و یا هرگونه مشکلی در این روزها وجود خواهد داشت. همچنین بسیاری بر این اعتقاد هستند که اثاث کشی در روزهای بارانی سبب خواهد شد که روزهای غمگینی را در منزل خود داشته باشید.

 

شرکت باربری شمال تهران

اسباب کشی در روز جمعه

جمعه به عنوان بهترین روز برای زمان اثاث کشی شناخته می شود چرا که این روز اکثر مردم تعطیل هستند و خیابان ها خلوت ترین اوقات را تجربه خواهند کرد و می توانید بسیار ساده تر از روزهای دیگر اقدام به اثاث کشی نمایید. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب این روز حتما باید وسیله نقلیه را از قبل رزرو کرده باشید. در ضمن باید دقت کنید که برخی آپارتمان ها به دلیل رفاه حال ساکنان در این روز، اثاث کشی را منع کرده اند. باربری شمال تهران از جمله بهترین باربری های موجود در شهر تهران است که با ارائه خدمات شبانه روزی رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. باربری آفتاب بار با بسته بندی استاندارد اثاثیه منزل از آسیب رسیدن به لوازم شما جلوگیری می کند.

اثاث کشی در مناسبت ها

بی شک روزهایی که مناسبت خاصی دارند نیز می توانند برای اثاث کشی مناسب باشند چرا که در برخی از مناسبت ها شاهد خلوت بودن چشمگیر شهر خواهیم بود و به همین دلیل این موقع برای اثاث کشی مناسب ترین انتخاب خواهد بود. البته مناسبت ها برای برخی از نقاط شهر شلوغی نیز به همراه خواهند داشت.

برای اطلاع از نحوه رزرو اینجا کلیک کنید یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

خط شبانه روزی : ۸۸۰۶۰۰۰۲
مدیریت : ۵۰۹۶ ۶۳۰ ۰۹۱۲

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱