تعرفه باربری در تهران

تعرفه باربری در تهران

نرخ تعرفه باربری در تهران، به عوامل زیادی بستگی دارد که هر کدام از آنها به نوبه خود می توانند در افزایش و یا کاهش هزینه های باربری تاثیر قابل توجهی داشته باشند. از آنجایی که قیمت باربری برای مشتریان اهمیت زیادی دارد، از این رو شناخت عوامل تاثیرگذار بر نرخ باربری برای یافتن راهکاری به منظور کاهش هزینه ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین منظور در این مطلب سعی کرده ایم تا مهمترین عوامل موثر بر قیمت باربری تهران را معرفی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و باربری شمال تهران را به شما معرفی می کنیم که از معتبرترین باربری ها با مناسب ترین قیمت است. 

 

باربری در تهران

اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و شرکت یکی از اتفاقاتی است که باید قبل از انجام، برنامه ریزی هایی اصولی و درست در رابطه با آن انجام شود تا حمل و نقل بارها بدون هیچ دغدغه ای و با هزینه ای مقرون به صرفه انجام شود. برای انجام این کار، انتخاب یک شرکت مطمئن و کاربلد، از مهمترین اقداماتی است که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. خوشبختانه امروزه در شهر بزرگ تهران، شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه حمل اثاثیه در تهران و حمل اثاثیه از تهران به شهرستان ها فعالیت می کنند و در تلاش هستند تا با ارائه خدمات ارزنده باعث جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود شوند. باربری شمال تهران از این جمله این باربری ها است.

 

عوامل تاثیرگذار بر روی تعرفه باربری در تهران

بعد از انتخاب یک شرکت باربری مطمئن و ایمن، تعرفه باربری و به ویژه تعرفه باربری در تهران یک عامل بسیار مهم و تاثیرگذار در جذب مشتری به شمار می رود. به طور کلی برای تعرفه باربری در تهران نمی توان قیمت مشخصی را ارائه کرد، چرا که این تعرفه به عوامل متعددی بستگی دارد و آشنایی با هر کدام از آنها باعث افزایش آگاهی مشتری شده و می تواند به وسیله آن بهترین راهکار را برای کاهش تعرفه باربری در تهران پیدا کند. شرکت باربری شمال تهران با سال ها تجربه در این زمینه آماده ارئه خدمات به شما همشهریان گرامی می باشد.

تعیین قیمت باربری در تهران کار راحت و ساده ای نمی باشد چرا که تعرفه باربری با عوامل تاثیرگذار بر روی آن رابطه خطی ندارد و بیشتر باربری ها با توجه به تجربه و نیروهای متخصصی که دارند، نرخ های متفاوتی را برای حمل بار ارائه می کنند. به همین جهت در ادامه این مطلب چند مورد از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت باربری در تهران را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

نوع ماشین حمل بار چه تاثیری بر قیمت باربری در تهران دارد؟

نوع ماشینی که برای حمل بار انتخاب می شود، اولین عاملی است که بر روی نرخ باربری تاثیرگذار خواهد بود. عموما وسایل نقلیه ای که برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند؛ وانت، کامیون، نیسان، ایسوزو و خاور می باشد که انتخاب هر کدام از آنها با توجه به میزان وزن بار، تناژ و نوع بار انتخاب می شود.

هر کدام از وسایل نقلیه گفته شده، نرخ مخصوص به خود را دارند. اگرچه این عامل تنها عامل تاثیرگذار بر تعرفه باربری در تهران نمی باشد، اما با انتخاب هر یک از آنها و با توجه به نرخ کرایه ای که دارد، تا حدی می توان قیمت حمل بار را تخمین زد.

 

خدمات باربری آفتا بار

 

تاثیر بسته بندی بار بر نرخ باربری در تهران

علاوه بر نوع وسیله نقلیه، بسته بندی بار نیز یکی دیگر عوامل مهمی می باشد که بر روی قیمت تعرفه باربری در تهران اثرگذار خواهد بود. از آنجایی که بارها، همگی شکل ثابتی ندارند و هر کدام از آنها ابعاد خاص خود را دارند از این رو بسته  بندی های آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود و هر وسیله باید با توجه به ماهیتی که دارد بسته بندی شوند. به طور مثال، معمولا در فرآیند بسته بندی بار، لوازم چوبی در پالت  و بارهایی مانند شن و ماسه در کیسه و گونی بسته بندی می شوند.

علاوه بر این، برای هر بسته بندی، نیروی مخصوص به همان نوع بسته بندی به منظور سوار کردن و خالی کردن بار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو نوع بسته بندی، به شدت بر روی تعرفه باربری در تهران تاثیرگذار خواهد بود.

 

تاثیر هزینه سوخت بر قیمت باربری در تهران

بدون شک می توان گفت، هیچکدام از عوامل گفته شده به اندازه هزینه سوخت بر روی قیمت باربری تاثیرگذار نمی باشد. به طوری که دلیل اصلی برای افزایش نرخ باربری که سالانه رخ می دهد، افزایش هزینه های مربوط به سوخت می باشد که این عامل به نوبه خود به عوامل زیادی مانند عوامل سیاسی و اقتصادی بستگی دارد.

علاوه بر تاثیری که هزینه سوخت در شرایط عادی در بالا رفت تعرفه های باربری دارد، برخی از خودرو های قدیمی تر نیز وجود دارند که به دلیل داشتن استهلاک زیاد، سوخت بیشتری را مصرف می کنند و دارندگان خودرو را ناگزیر می کند تا کرایه بیشتری را برای جابجایی بار دریافت نمایند.

 

روش های کاهش تعرفه باربری در تهران

به طور کلی حمل و نقل بار، فرایندی پر هزینه و زمان بر می باشد. اما می توان با بهره گیری از روش هایی میزان این هزینه ها را کاهش داد. به همین دلیل در ادامه چند راهکار عالی برای کاهش تعرفه باربری را بیان کرده ایم:

اولین اقدامی که برای کاهش هزینه های باربری پیشنهاد می شود، تهیه کارتون های محکم می باشد تا در زمان باربری پاره نشده و به وسایل در حال جابجا آسیبی وارد نشود. یکی دیگر از عوامل موثر در کاهش هزینه های باربی، بسته بندی اصولی می باشد. به طوری که اگر بسته بندی ها به نحوی انجام شوند تا کمترین فضا اشغال شود، سبب کاهش هزینه های باربری خواهد شد.

به شما توصیه می کنیم تا حد امکان اسباب کشی خود را در اواسط هفته انجام دهید، چرا که در اواخر هفته تقاضا برای باربری افزایش پیدا می کند و به همین دلیل برخی از باربری ها تعرفه های خود را در این روزها افزایش می دهند.

 

نحوه درخواست خدمات باربری ازآفتاب بار

شرکت آفتاب بار در مناطق مختلف تهران داری شعبه می باشد. برای اطلاع بیشتر و درخواست خدمات باربری در نقاط مختلف تهران به باربری شمال تهران، باربری مرکز تهران، باربری شرق تهران، باربری غرب تهران مراجعه کنید. 

برای اطلاع از نحوه رزرو اینجا کلیک کنید یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

خط شبانه روزی : ۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲

 مدیریت : ۵۰۹۶  ۶۳۰  ۰۹۱۲

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱