نیروی کار در آفتاب بار

نیروی کار در آفتاب بار

شرکت باربری شمال تهران با استخدام کارگران مناسب و توانمند و برگزاری دوره های آموزشی برای آنها نیرویی توانمند و کارا را در اختیار دارد. با دقت و توانایی کارگران آفتاب بار دیگر نگران شکستن و صدمه دیدین اثاثیه ی خود در هنگام اثاث کشی نباشید. 

مهارت هایی مورد نیاز نیروی کار باربری

نیروی کار متخصص و با مهارت در هر شرکت باربری نیاز است و در صورت به کارگیری نیروی کار بی تجربه قطعا خسارت هایی را به شرکت وارد خواهد کرد. شرکت باربری آفتاب بار با به کار گرفتن نیروی کار متخصص در این سال ها توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. مهارت های مورد نیاز:

1- بسته بندی: بسته بندی استاندارد اثاثیه مهارت خاصی می خواهد تا آسیب به اثاثیه وارد نشود. بسیاری از وسایل گران قیمت می باشند که نیازمند بسته بندی مستحکم می باشد و باید با روش های جدید و ابزارآلات بخصوصی بسته بندی شوند. برای مثال یکی از وسایل گران قیمتی که می توان نام برد پیانو می باشد که برای حمل پیانو نیاز به یک بسته بندی خاص و ضد ضربه می باشد.

2- جابجایی اثاثیه: بسیاری از اثاثیه های منزل وزن سنگینی دارند، برای مثال یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، مبلمان و ... که برای حمل اینگو وسایل به طور قطع باید از نیروی کار متخصص در این زمینه استفاده کرد. چرا که اگر نیروی کار بی تجربه به کار بگیرید احتمال اینکه وسایل هنگام جابجایی سقوط کنند بسیار زیاد است. 

3- نیروی کار مورد اعتماد: نیروی کاری که استخدام شرکت های باربری هستند باید مورد اعتماد باشند چرا که اثاثیه افراد در امانت نیروی کار می باشد و اگر نیروی کار مورد اعتماد نباشد می تواند منجر به خسارت برای شرکت و مشتریان گرامی شود.  شرکت باربری آفتاب بار با به کارگرفتن معتمدترین نیروی های کار در طول فعالیت خود شکایتی را از مشتریان خود دریافت نکرده است.

4- راننده متبحر: اگر راننده ماشین های باربری بی مهارت باشند در حین جایجایی بار می توانند منجر به آسیب اثاثیه شوند. آفتاب با استخدام متبحرترین راننده ها خیال شما را از ین بابت راحت کرده است.

شرکت آفتاب بار در مناطق مختلف تهران داری شعبه می باشد. برای اطلاع بیشتر به باربری شمال تهران، باربری مرکز تهران، باربری شرق تهران، باربری غرب تهران مراجعه کنید. 

برای اطلاع از نحوه رزرو اینجا کلیک کنید یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

خط شبانه روزی : 88060002-021

 مدیریت : 09126305096

 

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱