بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که خدمات تخصصی جهت بسته بندی اثاثیه منزل ارائه می دهند تا مشتریان مجبور به بسته بندی اثاثیه خود برای اسباب کشی نشوند. بسته بندی اثاثیه منزل نیاز به وسایل مخصوص این کار دارد. هزینه این کار بسته به متراژ انجام شده دارد. یکی از معتبرترین شرکتها در این زمینه باربری شمال تهران است.

 

بسته بندی وسایل منزل

از مهمترین مراحلی که در بسته بندی اثاثیه منزل باید به آن توجه شود، مرحله اسباب کشی است. با بسته بندی به شیوه درست و حرفه ای شما می توانید اثاثیه خود را بدون هیچ گونه مشکلی به مقصد برسانید.

 

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

با در نظر گرفتن نوع اسباب و اثاثیه منزل بسته بندی که برای وسایل صورت می گیرد، متفاوت خواهد بود. جهت بسته بندی وسایل منزل بهتر است که این کار به دست افرادی سپرده شود که با خدمات تخصصی  خود این کار را به سبک درست انجام دهند. برای افرادی که می خواهند برای اولین بار بسته بندی اثاثیه منزل را انجام دهند، داشتن تخصص و مهارت در این زمینه بسیار مهم است. برای این کار می توان از شرکت هایی که کار جابجایی اثاثیه منزل را انجام می دهند کمک گرفت. بسیاری از این شرکت ها با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به صورت تمام وقت در شبانه روز کار جابجایی و اسباب کشی را انجام می دهند. در این شرکت ها خدمات دهی و بسته بندی وسایل منزل به گونه ای صورت می گیرد که در کنار اسباب کشی وسایل بدون زندگی و سالن به مقصد برسند. باربری شمال تهران از مجموعه شرکت آفتاب بار آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی می باشد.

 

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل

از موارد بسیار مهم در بسته بندی اثاثیه منزل موضوع قیمت یا هزینه آن می باشد. برای بسته بندی وسایل منزل جهت اسباب کشی به هر میزان که بسته بندی بهتر و اصولی تر باشد، وسایل شما مطمئن تر و سالم تر به مقصد خواهند رسید. در شرکت هایی که کار بسته بندی اثاثیه منزل را انجام می دهند، خدمات حرفه ای برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

موارد مهم برای هزینه بسته بندی اثاثیه منزل

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل بستگی به مواردی مانند متراژ مصرفی ضربه گیر و سلفون دارد.‌ اگر می خواهید از قیمت اسباب کشی منزل و بسته بندی های این وسایل اطلاع پیدا کنید، از طریق تماس با شرکت های حرفه ای می توانید از این قیمت ها مطلع شوید.‌

 

شرکت بسته بندی لوازم منزل 

برای انجام دادن بسته بندی وسایل منزل لازم است که ابتدا لوازمی که برای این کار نیاز است را تهیه نمایید. اگر شما برای این کار به شرکت هایی که کار جابجایی اسباب و اثاثیه منزل را انجام می دهند، مراجعه کنید، تهیه همه این وسایل به عهده شرکت مربوطه بوده و کار بسته بندی را به خوبی انجام می دهند. وسایل لازم برای بسته بندی عبارتند از: کارتن های رگال دار، چسب، سلفون، ضربه گیر، ساک های زیپ دار مخصوص بسته بندی لحاف، کارتن های سه لایه یا پنج لایه خواهد بود. استفاده از پرسنل برای بسته بندی اثاثیه منزل بستگی به حجم وسایلی دارد که لازم است بسته بندی شوند.

 

نکات مهم برای بسته بندی اثاثیه منزل

در صورتی که می خواهید برای جابجایی اسباب و اثاثیه منزل خود، کار بسته بندی را خودتان انجام دهید، بهتر است که به نکات زیر دقت کنید:

برای بسته بندی اثاثیه منزل بهتر است که همیشه ابتدا به سراغ وسایل کوچکتر بروید و وسایلی را که به آنها نیاز چندانی ندارید، را زودتر بسته بندی کنید. لازم است که حتما پس از تمام شدن کار بسته بندی روی کارتن های وسایل نام آنها را بنویسید، همچنین بهتر است که نام محتویات که داخل کارتن است را روی برچسب بنویسید. بهتر است اسامی را روی کارتن ننویسید، تا در اسباب کشی های بعدی نیز بتوانید از آن کارتن استفاده کنید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل آفتاب بار

 

از پر کردن یک کارتن با وسایل سنگین بپرهیزید. زیرا احتمال دارد که کارتن پاره شود. هنگام بسته بندی اثاثیه منزل وسایل سبک را در میان وسایل سنگین بگذارید. به عنوان مثال کتاب ها را می توانید در لا به لای وسایل سنگینی مثل لباس بگذارید. اگر کارتن ها را با وسایل سنگین پر کنید، در هنگام جابجایی بار  اسباب کشی ممکن است برای افرادی که کار باربری را انجام می دهند، مشکلاتی به وجود آید.

در بسته بندی اثاثیه تا آنجا که جا دارد کارتن ها را پر کنید تا زمانی که کارتن ها در ماشین گذاشته می شوند، له نشوند و وسایل درون آن دچار شکستگی نگردند. بهتر است در بسته بندی اثاثیه منزل وسایلی که سنگین تر هستند در کف کارتن ها قرار گیرند و وسایل سبک تر روی این کارتن ها باشند.

برای وسایل شکستنی و بزرگ لازم است که در هنگام بسته بندی با ضربه گیر بسته بندی شوند.‌ همیشه بهتر است که وسایل سنگین را در کف کارتن ها قرار دهید و وسایل دیگر که سبک هستند را بر روی آنها قرار دهید. وسایلی که شکستنی هستند و بزرگ هستند بهتر است که با ضربه گیر بسته بندی شوند و بعدا در داخل کارتن ها قرار بگیرند.

محکم کردن کارتن ها از دیگر نکات مهمی است که برای بسته بندی اثاثیه باید به آن توجه شود. از چسب می توان برای محکم کردن کارتن ها استفاده کرد. در صورتی که نسبت به بسته بندی وسایل خیلی حساس هستید با طناب نیز می توانید کارتن ها را محکم ببندید.

روی کارتن هایی که وسایل شکستنی را درون آن قرار داده اید، عبارت شکستنی است مواظب باشید را حتما بنویسید. این اقدام بسیار موثر خواهد بود. بسته بندی را می توانید با کارتن های محکم و پنج لایه انجام دهید. جهت خرید کارتن می توانید با شرکت های مختلف تماس برقرار کنید. همچنین امکان سفارش دادن دیگر لوازم مورد نیاز برای بسته بندی و کارتن نیز وجود دارد.

شرکت آفتاب بار در مناطق مختلف تهران داری شعبه می باشد. برای اطلاع بیشتر به باربری شمال تهران، باربری مرکز تهران، باربری شرق تهران، باربری غرب تهران مراجعه کنید. 

برای اطلاع از نحوه رزرو اینجا کلیک کنید یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

خط شبانه روزی : ۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲

 مدیریت : ۵۰۹۶  ۶۳۰  ۰۹۱۲

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱