تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

همیشه افراد برای حمل بار و اثاث خود از وسایل مختلفی استفاده می کرده اند. در گذشته این کار با حیوانات انجام می شد. اما امروزه با پیشرفت در این زمینه این امور به وسایط نقلیه سپرده شده است. در این مقاله ما تفاوت باربری و اتوبار را مورد بررسی قرار خواهیم داد. شرکت باربری آفتاب بار خدمات باربری و اتوبار را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

حمل بار توسط شرکت اتوبار

اتوبار از دو کلمه اتو و بار تشکیل شده است که به معنای جابجایی بار توسط اتومبیل و خودرو است. این جابجایی ها بر روی زمین انجام می شود و فقط مختص حمل بارهایی است که بر روی زمین توسط انواع وسایل نقلیه جابجا می شود. برای همین به این نوع حمل بار اتوبار اطلاق می شود. اما واقعا دقیقا مشخص نیست که این کلمه اولین بار توسط چه کسی در زبان فارسی مورد استفاده قرار گرفته است.

امروزه شرکت های زیادی در این زمینه برای حمل و جابجایی وسایل منزل و یا حتی ادارات به کمک افراد شتافته اند و از این طریق کسب معیشت می کنند. اتوبارها به دو دسته اتوبار برون شهری و اتوبار درون شهری تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این شرکت ها وظایف مشخصی بر عهده دارند. شرکت باربری آفتاب بار در تمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد. بطور مثال برای درخواست ماشین حمل اثاثیه در منطقه شمال تهران می توانید به باربری شمال تهران می باشد. 

 

حمل اثاثیه توسط باربری آفتاب بار

جابجایی بار توسط شرکت های باربری

در کشور ایران شرکت های زیادی در زمینه باربری فعالیت می کنند. زمینه فعالیت اینگونه شرکت ها بیشتر حمل بارهایی است که حمل و جابجایی آن از مسیر زمینی ممکن نیست و یا سخت است برای همین اینگونه بارها توسط هواپیما، کشتی و یا ... به مکان مورد نظر ارسال می شوند.

این گونه شرکت ها حمل هر نوع باری را به هر مکان و یا محلی را انجام می دهند. با توجه به نوع بار و نوع وسیله نقلیه باربری به، باربری زمینی، باربری هوایی و باربری دریایی تقسیم بندی می شوند.

تفاوت باربری و اتوبار

در نگاه عامه مردم این دو کلمه به یک معنا است و بیشتر برای حمل هر نوع باری و با هر وسیله ای اطلاق می شود. اما در بین معنای این دو کلمه و کاری که هر کدام انجام می دهند تفاوت زیادی است. تفاوت باربری و اتوبار همانگونه که در بالا نیز گفته شد در نوع جابجایی و خود وسایل مورد نظر است.

تفاوت باربری و اتوبار را می توان در شرکت هایی که به این نام ها در کشور مشغول به فعالیت هستند نیز مشاهده نمود. شرکت های باربری می توانند هر نوع وسیله و یا کالایی را با انواع وسایط نقلیه به هر نقطه ای از دنیا ارسال کنند. اما شرکت های اتوبار بیشتر وظیفه حمل اثاث منزل و یا ادارات را از یک نقطه شهر به نقطه ی دیگر بر عهده داشته و این کار را با بسته بندی و ارسال آن ها در سطوح مختلف انجام می دهند. شرکت باربری آفتاب بار ارائه دهنده خدمات باربری از تهران به تمامی نقاط ایران و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات می باشد.

 

شرکت باربری آفتاب بار

باربری و اتوبار کدامیک بهتر است

تفاوت باربری و اتوبار در زمینه فعالیت شرکت ها بسیار چشمگیرتر است. شرکت های اتوبار بیشتر کار خود را در سطح شهر و با خودروهایی مانند کامیون و وانت بار انجام می دهند. این شرکت ها در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل بسیار کارآمد و حرفه ای هستند.

اما اگر شما علاقمند باشید که حمل بار خود را به شرکت های باربری بسپارید در آن زمان تفاوت باربری و اتوبار را مشاهده خواهید نمود. با کمک گرفتن از شرکت های باربری شما می توانید به سادگی تمام امور حمل اثاثیه منزل و یا کالای خود را به این شرکت ها بسپارید. افراد این شرکت ها در زمینه بسته بندی در هر سطحی و جابجایی این وسایل به هر نقطه ای تبحر دارند. باربری شمال تهران با کادری مجرب و تجهیزات استاندارد بسته بندی اثاثیه در خدمت شما همشهریان عزیز است.

اما به این گونه نیست که شرکت های اتوبار در این زمینه ها تخصص لازم را دارا نباشند. اما تفاوت باربری و اتوبار در همین است که شرکت های باربری از افراد متخصص و وسایط نقلیه مختلف برای سرعت و دقت در این امور استفاده می نمایند.

چه خدماتی شرکت های باربری ارائه می دهند

با توجه به تجهیزات و وسایل نقلیه ای که شرکت های باربری در اختیار دارند شما می توانید از این شرکت ها توقع انجام خدمات گسترده تری را نسبت به اتوبارها داشته باشید.

در بعضی از مواقع حمل بار باید توسط وسایلی انجام پذیرد که دارای ویژگی خاصی باشد. مثلا حمل مواد غذایی به ماشین های یخچال دار نیاز دارد و حمل بارهای سنگین به کامیون های مجهز حمل بار، برای همین است که این گونه شرکت ها دارای تجهیزات بیشتری هستند.

همچنین شرکت های باربری در زمینه حمل بار به کشورهای دیگر نیز امکانات وسیعی دارند. تفاوت باربری و اتوبار در این زمینه نیز مشخص می شود. شرکت های اتوبار نمی توانند در زمینه حمل بار به کشورهای دیگر اقدام نمایند. اما با توجه به گستردگی وظابف شرکت های باربری این شرکت ها در این گونه زمینه ها نیز کارآمد و حرفه ای هستند.

 

بسته بندی اثاثیه باربری شمال تهران

تفاوت باربری و اتوبار در بیمه کردن بار

تفاوت باربری و اتوبار در خدمات بیمه ای نیز نمود دارد. برای این که شما از حمل بار و یا کالای خود اطمینان کامل داشته باشید. شرکت های باربری در قبال حمل بار شما آن ها در برابر حوادث بیمه می کند. برای همین است که لازم است در هنگام استفاده از این شرکت ها برای جابجایی بار از کیفیت خدمات شرکت های بیمه گذار مطمئن شوید.

امروزه با زیاد شدن شرکت های باربری و اتوبار در سطح شهر و استان ها، هر روزه شاهد خدمات گسترده تری از این شرکت ها هستیم. برای همین لازم است که هنگام سپردن امور حمل و جابجایی بار و کالای خود به این شرکت ها در مورد این گونه شرکت ها و خدمات ارائه شده توسط آن ها به خوبی تحقیق کنید. و از داشتن بیمه حمل بار و باربری شرکت اطمینان داشته باشید. حتی بعضی از این شرکت ها وظیفه چیدمان وسایل را نیز بر عهده دارند در این صورت با خیال آسوده تری امور خود را به این شرکت ها خواهید سپرد. به شما توصیه می کنیم در انتخاب یک شرکت حمل بار مناسب و مطمئن دقت بیشتر داشته باشید.

شرکت باربری شمال تهران با سال ها تجربه و دارا بودن افراد کاملا حرفه ای و مجرب به شما در زمینه حمل بار و ارسال آن به سراسر دنیا کمک می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. اگر به دنبال اثاث کش بی دغدغه ای هستید باربری شمال تهران از مجموعه آفتاب بار بهترین انتخاب است.

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱