خدمات باربری در تهران

خدمات باربری در تهران

از این پس دیگر نگران حمل بار و اثاثیه خود نباشید. باربری شمال تهران کلیه خدمات باربری در تهران را با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن، در اختیار شما همشهریان گرامی قرار داده ایم. شما در هر ساعت از شبانه روز برای ثبت سفارش حمل بار خود می توانید از طریق وب سایت باربری شمال تهران اقدام نمایید. البته پیش از آن توصیه می کنیم با خدمات باربری شمال تهران بیشتر آشنا شوید و سپس برای حمل بار خود با ما تماس بگیرید.

 

چرا باید از خدمات باربری استفاده کنیم؟

برای افرادی که از قدیم الایام کار باربری و حمل و نقل اثاثیه خود را شخصا انجام داده اند، شاید این سوال ایجاد شود که اصلا چرا باید از خدمات باربری استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از خدمات باربری و اتوبار در همه شهرها و به خصوص شهرهای کوچک و داخل شهر متداول نیست. اما برای شهری به وسعت تهران، این موضوع بسیار ضروری می باشد. معمولا انتقال اثاثیه داخل شهر یا حتی بین شهرها دغدغه هایی را برای افراد به دنبال دارد. یکی از اصلی ترین دغدغه های این افراد، اطمینان از سلامت اثاثیه در حین حمل و نقل و جابجایی می باشد. از این رو سپردن این مسئولیت به شرکت های حمل بار که به طور تخصصی این وظیفه را انجام می دهند و همه مراحل کار به صورت اصولی انجام می شود، لازم و ضروری می باشد.

 

انواع خدمات باربری در تهران

مژده به همشهریان تهرانی، شما از این پس می توانید از خدمات متنوع باربری در تهران به راحتی و در همه ساعات از شبانه روز استفاده کنید. از جمله مهمترین خدمات باربری تهران و انتقال بار ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ارائه مشاوره تلفنی برای بسته بندی و حمل بار 

- استفاده از جدیدترین ماشین های حمل بار

-  بسته بندی در مبدا به صورت اصولی

- حمل بار به صورت استاندارد و ایمن

- استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بسته بندی

- تخلیه بار به روش اصولی و استاندارد

- ثبت سفارش حمل بار به صورت آنلاین

- جابجایی و حمل بار در سطح تهران

اینها تنها چند مورد از بهترین خدمات ما در باربری تهران می باشند. شما با استفاده از خدمات باربری در تهران می توانید از کلیه خدمات ارزان و با کیفیت ما استفاده نمایید.

 

مراحل باربری و انتقال بار

باربری اصولی و استاندارد دارای مراحل خاصی می باشد که حتما می بایست بر این اساس انجام شود. معمولا حمل بار به روش سنتی، می تواند مشکلات بسیاری را برای صاحب بار ایجاد کند که از آن جمله می توان به آسیب وارد شدن به بار و اثاثیه اشاره کرد که خسارت های بسیاری را در پی خواهد داشت. در ادامه با مهمترین مراحل حمل بار آشنا می شوید:

- بسته بندی در مبدا (ابتدا باید تمامی اثاثیه تفکیک شده و برای بسته بندی هر کدام از تجهیزات و تکنیک های خاصی استفاده شود).

- بارگیری به صورت اصولی و ایمن در ماشین حمل بار مناسب

- حمل و نقل توسط ماشین حمل بار به سمت مقصد

- تخلیه بار به صورت دقیق و استاندارد

هر یک از این مراحل باید طبق استانداردهای بسته بندی و جابجایی بار صورت پذیرد. به همین دلیل توصیه می شود، باربری توسط افراد فنی و متخصص انجام شود. 

 

خدمات باربری تهران

 

مزایای استفاده از خدمات باربری در تهران 

خدمات باربری در تهران می تواند مزایای بسیاری برای رفاه شما همشهریان عزیز داشته باشد. برای مثال می توانیم به هزینه منصفانه و ارزان خدمات باربری در تهران اشاره کنیم. شما با صرف کمترین هزینه می توانید اثاثیه و لوازم خود را در اسرع وقت جا به جا کنید. همچنین در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق سامانه ثبت حمل بار آنلاین اقدام به ثبت درخواست خود نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات حضوری بسته بندی و اتوبار این شرکت بهره مند شوید. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم، دقت و کیفیت در کار است. تمامی پرسنل ما فنی هستند و آموزش های لازم را در خصوص بسته بندی و حمل بار دیده اند. از این رو هیچ گونه مشکلی برای اثاثیه و بار شما ایجاد نخواهد شد. همچنین ماشین های حمل بار ما کاملا ایمن و استاندارد است و مجوزهای کیفیت فنی را دارا می باشند.

 

استفاده از جدیدترین تجهیزات بسته بندی

یکی از موضوعاتی که باعث افزایش کیفیت کار ما شده و رضایت مشتریان را به دنبال داشته است، استفاده از دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته و مرغوب برای بسته بندی بار است. باربری در تهران باید با حساسیت های بیشتری انجام شود؛ لذا استفاده از دستگاه های مدرن و با کیفیت ضروری است. از جمله این تجهیزات که برای بسته بندی بار، مورد استفاده قرار می گیرند، می توانیم به دستگاه ها و ابزارهایی همچون سلفون، چسب اسکات، دستگاه استرچ رپ، انواع کارتن با سایزهای مختلف برای بسته بندی اجسام گوناگون، فوم بسته بندی برای محافظت از لوازم شکننده و حساس و همچنین ماشین های حمل بار مجهز با ظرفیت های مختلف اشاره کرد.

 

نکات مهم در حین باربری و حمل و نقل بار

در هنگام ثبت سفارش باربری در تهران به این نکات توجه داشته باشید:

-  خدمات باربری خود را به شرکت های معتبر و خوش سابقه واگذار کنید.

- بهتر است، پیش از بسته بندی کلیه لوازم را به درستی تفکیک کنید. 

- از تجهیزات و کارتن مناسب برای هر وسیله استفاده کنید. 

- از مشاوره برای بسته بندی و حمل بار استفاده نمایید.

- اگر می خواهید حمل بار به صورت اصولی انجام شود، توصیه می کنیم، این کار را به افراد متخصص و شرکت های حمل بار با تجربه واگذار کنید. در این صورت دیگر نگران آسیب وارد شدن به اثاثیه نخواهید بود.

شرکت آفتاب بار در مناطق مختلف تهران داری شعبه می باشد. برای اطلاع بیشتر به باربری شمال تهران، باربری مرکز تهران، باربری شرق تهران، باربری غرب تهران مراجعه کنید. 

برای اطلاع از نحوه رزرو اینجا کلیک کنید یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

خط شبانه روزی : ۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲

 مدیریت : ۵۰۹۶  ۶۳۰  ۰۹۱۲

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

مشاوره تلفنی رایگان ۸۸۰۶۰۰۰۲ - ۰۲۱